עומר גינון ופיתוח נוף

אדריכלות נוף כדרך חיים

אם זה היה תלוי בי והייתי יכול להשפיע על תכנית הלימודים לשנת 2019, אדריכלות נוף הייתה צריכה להיות אחד המקצועות החשובים ביותר בסביבה. למה? בואו נשיב על כך בשאלה אחרת … איזה מקצוע אחר מאפשר לך: להגן, לחדש ולשפר את העולם הטבעי. מגביר את הבטיחות, השלווה והיופי של המרחב הציבורי, משפיע באופן חיובי על הבריאות של הערים והקהילות שלנו אני לא הצלחתי לחשוב על אחד 🙂

עומר פדידה, בעלים

עומר גינון ופיתוח נוף – כשאומנות וטבע נפגשים

?יתרונותיו של אדריכל נוף ומדוע מומלץ להעזר בו

WhatsApp Image 2018-06-19 at 11.06.35 AM

אדריכלי נוף אחראים על יצירת סביבה טבעית ובנויה מבחינה אסתטית ומעשית גם באזורים עירוניים וגם באזורים כפריים.

אדריכל נוף , מתכנן, מעצב ומפקח על היצירה, ההתחדשות ופיתוח של שטחי קרקע חיצוניים כגון גנים, אזורי בילוי, אתרי מגורים וכן אזורי תעשייה ומסחר. ביסודו של דבר, אדריכל נוף משלב מיומנויות אמנותיות עם הידע של הפעילות האנושית והסביבה הטבעית ויכול לסייע בהגנה על הסביבה ושמירה עליה.

צרו קשר

לקבלת יעוץ והצעת מחיר חייגו: 052-4417222

הקמת גינה פרטית בהתאמה אישית

ערך הנכס

שכירת אדריכל נוף היא אחת ההשקעות הטובות ביותר עבור הבית שלך, הוספת עד 15 אחוזים לערכו לעומת בתים דומים. אדריכל נוף מצויד בכל הכלים כדי לתכנן שטח מחיה בחוץ תוך מתן אפשרות ליהנות מכל מה שיש לטבע להציע. תאורת גן, מתקני ישיבה, מזרקות, פטריות חימום, פרגולות, ואפילו מטבחים. עומר – גינון ופיתוח נוף מתמחים במתן כל השירותים כולל הדמיות תלת מימד אשר מסייעות בהדמיית הפרויקט לפני הוצאתו אל הפועל ומאפשרות דיוק מקסימלי בשטח.

אדריכל נוף מומלץ באזור המרכז

A Man With a Plan

היתרון הגדול בעבודה עם אדריכל נוף הוא שהאדריכל בשונה מבעלי מקצוע אחרים בענף מאומן לחשוב על נופים כמו על מערכות. הוא יעריך את הבעיות והאפשרויות של הנכס שלך, ויצור תוכנית מוצקה המטפלת בתמונה הגדולה ומכסה את הפרטים המדויקים של איך הנוף שלך ייראה. הוא גם יעזור לכם לבחור את החומרים המושלמים, סגנונות, מרקמים וצבעים לפרויקט הנוף שלכם. אדריכל נוף יטפל בכל הפרטים ויחסוך לך זמן ועצבים. כאשר מדובר בבתים פרטיים, גינות פרטיות, עיצוב על ידי אדריכל נוף ייתן מענה, יחסוך בעיות ועלויות.

WhatsApp Image 2018-06-19 at 11.07.11 AM

ליווי ותכנון הפרויקט מתחילתו ועד סופו

אדריכלי נוף מלווים את הפרויקט מתחילתו ועד סופו. משלב התכנון ועד הביצוע עצמו.

רצוי להכניס אדריכל נוף לתמונה בתחילת הפרויקט על מנת שיוכל לשלב את כל האלמנטים השונים והזרימה של כולם ביחד, שבילים עם ניקוזים נכונים למניעת הצפות בחורף, ברכות נוי, ברכות שחיה, פינות ישיבה מוצלות תכנון צמחיה והשקיה.

צרו קשר

לקבלת יעוץ והצעת מחיר חייגו: 052-4417222