שמירה על נוף המלון כל השנה הינה משימה מאתגרת, חלק מאתרי הנופש מכסים שטחים נרחבים של אדמה, לפעמים על פני דונמים. הפתרון הטוב ביותר בתרחיש מסוג זה הוא להפקיד את הטיפול בנוף המלון לחברת אדריכלות נוף מקצועית, בעוד הנהלת המלון מתמקדת בניהול המלון ביעילות ויצירת חווית לקוח מדהימה.

20160623_111503_HDR

נוף הוא אחד ההשקעות הטובות במלון

אורחים נהנים לראות צמחים ירוקים ויפהפיים מחוץ לחלונותיהם, הצמחים מבליטים את הבריכה ומברכים כל אורח בדלת הכניסה.
מצב הנוף של המלון מעיד על איכות השירות שהאורח צפוי לקבל. תפיסת האורח לגבי איכות השירות המוצעת במלון יכולה להיות מושפעת מהרושם הראשוני המתקבל ישירות מהכניסה למלון.

20160623_111528_HDR

תחזוק בתי מלון

תחזוק הנוף הינו הדרך הטובה ביותר לעשות רושם ראשוני על לקוחות פוטנציאליים. מדשאה מטופחת עם גדרות ושיחים מסודרים בקפידה עם צמחייה ירוקה ופרחים עונתיים תתפוס באופן מיידי את תשומת לבם של המבקרים ותשאיר אותם עם זיכרונות חמים בנוף המלון, אפילו זמן רב לאחר עזיבתם.

שמירה על נוף המלון

שמירה על הנוף של המלון כל השנה הינה משימה מאתגרת חלק מאתרי הנופש מכסים שטחים נרחבים של אדמה, לפעמים על פני דונמים. הפתרון הטוב ביותר בתרחיש מסוג זה הוא להפקיד את הטיפול בנוף המלון לחברת אדריכלות נוף מקצועית, בעוד הנהלת המלון מתמקדת בניהול המלון ביעילות ויצירת חווית הלקוח מדהימה.

תחזוקת מלונות ומתחמי דירות

תחזוקת מלונות ומתחמי דירות היא אחד משירותי הליבה שלנו כאן ב- עומר גינון ופיתוח נוף. אנו עוסקים באופן פעיל בעיצוב, תחזוקה ופיתוח נוף עבור בתי מלון, אתרי נופש ועסקים דומים בתעשיית האירוח (דירות אירוח)
אנו נבצע אמצעי תחזוקה מונעים ויעילים בנוף שלך וננקוט בכל פעולה מיידית הנדרשת כדי לשמור על הנוף שלך במצב טוב לאורך כל השנה.

שירות תחזוקת הנוף שלנו יסייע לשפר את המראה הכללי של המלון ויחסוך כסף בטווח הארוך עם אמצעי התחזוקה המונעת שלנו. יש לנו ידע נרחב בעיצוב, הקמה ותחזוקת גינות ומלונות, מערכות השקיה, מתקני חצר, עבודות בעץ ובאבן, ריצופי חוץ ועוד הרבה יותר!

אנו מבטיחים לכם את הסטנדרטים המקצועיים והגבוהים ביותר בגינון
הולכים אתכם יד ביד-משלב התכנון הראשוני ועד לאחזקה השוטפת.


קבל הצעת מחיר

בין לקוחותינו

Untitled design (4)
5
3
2
1

לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות – מלא פרטים או חייג 052-4417222